Internetový marketing

Internetový marketing je dlouhodobý kontinuální proces, jehož primárním účelem je získání zákazníků, posílení značky a komunikace se zákazníky. K naplnění těchto cílů slouží jednotlivé taktiky, které se vzájemně doplňují. Jejich správná volba a kombinace vychází z cílů, které jsou stanoveny na začátku. Nejčastěji se jedná o aplikaci nástrojů SEO, SEM, PPC, email marketingu, sociálních médií, obsahového marketingu a dalších.

SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Hlavní důvod pro optimalizaci webových stránek tkví především v lepším umístění ve fulltextových vyhledávačích. V návaznosti na vyšší pozice stoupá návštěvnost, která může být pro web i Vaši firmu klíčová. Ne vždy tomu tak ale musí být - rozhodující je, zda jsou návštěvníci s webem spokojeni a zda zde naleznou požadované informace. Vysoká návštěvnost sama o sobě nemusí znamenat úspěch, pokud obsah webu není dostatečně kvalitní.

Ideální je tedy "zdravá" optimalizace pro vyhledávače. Vzhledem k tomu, že se mechanismy internetových vyhledávačů neustále mění, není dobré v tomto směru zacházet do extrémů. Je třeba web tvořit v první řadě pro návštěvníky, tzn. pro potencionální zákazníky, a ne pouze pro vyhledávače. Základem úspěchu webových stránek je především vytvoření kvalitního a zajímavého obsahu a udržování přehledu o tom, co návštěvníci hledají a odkud přicházejí.

Nabízíme dlouhodobou spolupráci a tím i kvalitní SEO

Optimalizace je dlouhodobá záležitost vyžadující specifické znalosti a vzhledem k neustále se měnícímu prostředí (co platilo před pár měsíci, nemusí nyní už být pravda) i neustálé sledování novinek v tomto odvětví. Nabízíme Vám špičkové služby v tomto oboru - výsledky naší práce můžeme doložit na velkém množství našich současných projektů.

PPC a další reklamní systémy

Dalším prostředkem internetového marketingu z oblasti SEM (marketing pro vyhledávače) jsou reklamní systémy PPC. PPC (z angličtiny Pay Per Click) znamená platbu za proklik, tzn. za každého uživatele, který se přes reklamní odkaz na Váš web dostane. V prostředí českého internetu se nejčastěji využívá Sklik (PPC systém od Seznamu) a Google AdWords (PPC systém od Googlu).

Efektivní provozování a správa PPC systémů, respektive konkrétních reklamních kampaní, vyžaduje podrobné znalosti jejich fungování a dobrou orientaci v daných odvětvích. Nabízíme Vám kompletní služby v tomto oboru - návrh reklamních PPC kampaní, jejich správu, vyhodnocování i případné modifikace.

Máte-li zájem o internetový marketing, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@webovky123.cz nebo pomocí kontaktního formuláře.
Ozveme se Vám a domluvíme další postup případné spolupráce.